Telegram Web Link
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
⚔️ Április 13-án Győrben mártírokra emlékezünk és hősök előtt tisztelgünk!

ℹ️ További információk IDE kattintva.

#LégióHungária #LH #Betyársereg #FortressEuropeAlliance #Nacionalisté #NationalActionFront #NAF #Hőskultusz
🎙ÚJ NZÓNA PODCAST❗️

🎬 Kineto Barbár #3 - Megnézzük most? Vagy soha?

🎤 Az NZóna Podcast tematikus adásában ezúttal a sok vitát kiváltó "Petőfi-film" volt a téma. A három fős stáb egyik tagja egyben Mozgalmunk vezetőségi tagja is, így nem csak ezért, de emaitt pláne ajánljuk figyelmetekbe.

📲 Kattints a HIVATKOZÁSRA, és eléred a podcast Youtube, Sportify és Soundcloud linkjét is.

🇭🇺 @nzona3

#LégióHungária #LH #NacionalistaZóna #NZónaPodcast
VIEW IN TELEGRAM
🥾 Alább egy légionárius bajtársunk beszámolója olvasható a Thury György teljesítménytúráról:

"A hétvégén fiammal részt vettünk az immár 34. alkalommal megrendezett Thury György emlék- és teljesítmény túrán.

A 30 km-es túra a Zala vármegyei Gelséről indult. Miután felértünk a szőlőhegyre utunk lefelé majd egy
völgyön át vezetett a Csibiti-tóhoz. Innen egy hosszú meredek szakasz következett fel a 313m magas Tukora-tetön található
TV-toronyhoz. Épphogy kifújtuk magunkat a Nagybakónakra tartó levezető úton amikor egy újabb emelkedőt kellett megmásznunk,
fel egészen a József-hegyi haranglábhoz. Az elénk táruló látvány minden megtett méterért kárpótolt. Innen tovább haladva a
hegygerincen folytattuk utunkat  az Örömhegyi Postás kunyhóhoz. Volt szerencsénk lovas hagyományőrzőkkel is találkozni,
akik Thury felségjelzés alatt vágtattak. Az ellenőrzőpontnál pár korty frissítő után elindultunk lefelé túránk legfontosabb
részéhez a Harc-kerthez. 1571 április 2-án itt csalta tőrbe a török túlerő 150 lovasával együtt a magyar El Cid-et. Hősies
küzdelmük ellenére az ellenség felül tudott kerekedni a maroknyi harcossal szemben. A Dunántúl oroszlánja nevéhez méltóan
oroszlánként küzdött, és többszöri felszólításra se adta meg magát. A harcmezőn 1979-ben kopjafát állítottak a végvári vitéz,
várkapitány és katonái emlékére. Sajnos a fejfát 2012-ben megrongálták, de a túra szervezői egy fafaragó mesterrel
helyreállítatták. Miután elhelyeztük az emlékezés koszorúját, és mécsesét folytattunk tovább túránkat. Orosztony, majd Kerecseny településeken át elértünk a Török-csapáshoz
ahol újabb komoly emelkedő várt ránk. Felérve a csúcsra a festői Zalai-dombság tárult elénk ami lenyűgöző látványt nyújtott.

A célba beérve átvehettük a szervezőktől a sikeres teljesítésért járó emléklapunkat.

Dicsőség a Hősöknek!"

#LégióHungária #LH #Hőskultusz #ASportMindigHonvédelem #ASMH
Forwarded from ⚔️ Incze Béla
📖 Az antibolsevizmus könyve - Egyenesen a nyomdából

📚 Könyvbemutató:

🗓️ Április 11.
🕰 19:00
🗺 Budapest
📧 Az esemény regisztrációköteles, melyet az [email protected] címen lehet leadni.

✒️ @eletvedok

#Legionarius #Világnézet #MagyarÉletvédőkEgyesülete
Forwarded from Nacionalista Zóna 3.0
Tegnap mi is megosztottuk a Légió Hungária sportolóinak a videóját a hétvégi eseményükről.

Most kaptunk egy csokorra való képet is, amiket nagy örömmel osztunk meg, szolgáljon mindenkinek motiváció gyanánt!

Ne feledjétek: a sport mindig honvédelem! 💪🇭🇺
🏴 Nem feledjük a légiterroristák bűneit!

⚔️ Holnap Győrben ismét #Csatasorba állunk!

☠️ Tyirityán Zsolt, Betyársereg
👨 Incze Béla, Légió Hungária
🇨🇿 Jan Tafl, Nacionalisté
🇨🇭 Marc Seiler, National Action Front

ℹ️ További információk IDE kattintva.

Forwarded from ⚔️ Incze Béla
🥁 „Ám, amikor menetoszlopba rendeződtünk és megszólaltak a dobok, mindenki átszellemült” - Magyar Jelen riport a győri emlékmenetről

📰 Tegnapi megemlékezésünkről a Magyar Jelenen jelent meg egy képes riport, melyet IDE kattintva érhettek el.

⚔️ @LegioHungaria

#Legionarius #Hőskultusz #LégióHungária #LH
VIEW IN TELEGRAM
🏴 Nem feledjük a légiterroristák bűneit - a győri bombázás 80. évfordulójára emlékeztünk (videó és képgaléria)

Nyolcvan esztendővel ezelőtt április 13-án bombázta Győrt az angolszász légierő. Mozgalmunk több szervezettel közösen a terrorbombázás 80. évfordulóján emlékezett az áldozatokra és a hősökre egyaránt.

📽🎞 Videós, képgalériás beszámoló IDE kattintva.

#LégióHungária #LH #Hőskultusz
Media is too big
🏴 Nem feledjük a légiterroristák bűneit - VIDEÓ 📽

🎞 Képgalériás beszámoló IDE kattintva.